Prezentacja
Współpracę z Power Press rozpoczyna szczegółowa prezentacja systemu. W trakcie spotkania wydawca otrzymuje najważniejsze informacje na temat działania systemu do obsługi portalu, jego poszczególnych funkcjonalności, możliwości rozwoju, budowania zasięgów, a przede wszystkim źródeł monetyzacji i zarabiania na serwisie.
Studium wykonania
W skrócie sprowadza się do audytu aktualnej strony wydawcy oraz analizy możliwości dostosowania i migracji danych do serwisu w ramach grupy Power Press. Główną rolę na tym etapie odgrywa dział IT firmy, który dba o kompleksową migrację danych i czuwa nad ryzykiem wystąpienia potencjalnych problemów wynikających z integracji często “gryzących się” ze sobą systemów.
Umowa
Zwieńczeniem negocjacji i etapu akceptacji warunków współpracy jest podpisanie umowy o współpracy pomiędzy wydawcą, a grupą Power Press.
Migracja danych
Na tym etapie następuje przeniesienie starej wersji portalu do Power Press. Treści dotychczasowego serwisu ulegają nowego przyporządkowaniu. Pojawia się nowa szata graficzna i nowa architektura treści. Działania koordynuje dział IT we współpracy ze specjalistami SEO Power Press.
Szkolenie z obsługi
To kolejne spotkanie przedstawicieli Power Press z redakcją serwisu, w trakcie którego zespół wspólnie testuje poszczególne funkcjonalności, dodaje nowe treści, zarządza wyglądem serwisu. Mówiąc wprost, uczy się nowego systemu poprzez wdrażanie nowych elementów.
START produkcyjny
Po ułożeniu treści, akceptacji nowego wyglądu, zadbania o elementy związane z pozycjonowaniem, przychodzi czas na oficjalne uruchomienie serwisu. Portal pojawia się oficjalnie w sieci.
Szkolenie sprzedażowe
Po szkoleniu podstawowym z obsługi systemu do zarządzania treścią portalu, zespół wydawcy uczestniczy w szkoleniu sprzedażowym. Jego głównym celem jest prezentacja możliwości monetyzacji, źródeł pozyskania dochodów w oparciu o istniejące w nowym serwisie funkcjonalności i treści.
Szkolenie SEO i Facebook
Nie od dziś wiadomo, że monetyzację nakręca ruch, popularność serwisu i temu tematowi poświęcone jest ostatnie spotkanie szkoleniowe Power Press. Jego uczestnicy uczą się jak pozyskiwać ruch w serwisie, jakie praktyki stosować, a jakich się wystrzegać.