Jak rozpocząć współpracę?

Współpracę z CMC Media rozpoczyna szczegółowa prezentacja systemu. W trakcie spotkania wydawca otrzymuje najważniejsze informacje na temat działania systemu do obsługi portalu, jego poszczególnych funkcjonalności, możliwości rozwoju, budowania zasięgów, a przede wszystkim źródeł monetyzacji i zarabiania na serwisie.​

W skrócie sprowadza się do audytu aktualnej strony wydawcy oraz analizy możliwości dostosowania i migracji danych do serwisu w ramach grupy Power Press. Główną rolę na tym etapie odgrywa dział IT firmy, który dba o kompleksową migrację danych i czuwa nad ryzykiem wystąpienia potencjalnych problemów wynikających z integracji często “gryzących się” ze sobą systemów.

Na tym etapie następuje przeniesienie starej wersji portalu do Power Press. Treści dotychczasowego serwisu ulegają nowego przyporządkowaniu. Pojawia się nowa szata graficzna i nowa architektura treści. Działania koordynuje dział IT we współpracy ze specjalistami SEO Power Press.

To kolejne spotkanie przedstawicieli Power Press z redakcją serwisu, w trakcie którego zespół wspólnie testuje poszczególne funkcjonalności, dodaje nowe treści, zarządza wyglądem serwisu. Mówiąc wprost, uczy się nowego systemu poprzez wdrażanie nowych elementów.

To kolejne spotkanie przedstawicieli Power Press z redakcją serwisu, w trakcie którego zespół wspólnie testuje poszczególne funkcjonalności, dodaje nowe treści, zarządza wyglądem serwisu. Mówiąc wprost, uczy się nowego systemu poprzez wdrażanie nowych elementów.

Zwieńczeniem negocjacji i etapu akceptacji warunków współpracy jest podpisanie umowy o współpracy pomiędzy wydawcą, a grupą Power Press.

Zwieńczeniem negocjacji i etapu akceptacji warunków współpracy jest podpisanie umowy o współpracy pomiędzy wydawcą, a grupą Power Press.

Po ułożeniu treści, akceptacji nowego wyglądu, zadbania o elementy związane z pozycjonowaniem, przychodzi czas na oficjalne uruchomienie serwisu. Portal pojawia się oficjalnie w sieci.

Po szkoleniu podstawowym z obsługi systemu do zarządzania treścią portalu, zespół wydawcy uczestniczy w szkoleniu sprzedażowym. Jego głównym celem jest prezentacja możliwości monetyzacji, źródeł pozyskania dochodów w oparciu o istniejące w nowym serwisie funkcjonalności i treści.

Po szkoleniu podstawowym z obsługi systemu do zarządzania treścią portalu, zespół wydawcy uczestniczy w szkoleniu sprzedażowym. Jego głównym celem jest prezentacja możliwości monetyzacji, źródeł pozyskania dochodów w oparciu o istniejące w nowym serwisie funkcjonalności i treści.

Po szkoleniu podstawowym z obsługi systemu do zarządzania treścią portalu, zespół wydawcy uczestniczy w szkoleniu sprzedażowym. Jego głównym celem jest prezentacja możliwości monetyzacji, źródeł pozyskania dochodów w oparciu o istniejące w nowym serwisie funkcjonalności i treści.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

Chcesz być na bieżąco? Pozostańmy w kontakcie!